Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Αρχείο 7 - Εταιρεία Υπό... Διάλυση


Καλό καλοκαίρι... ήταν. Το καλοκαίρι λοιπόν πέρασε ο συμπαθής και πολύπαθος τεχνικός μας, Ερμόλαος Μικρολογισμικός, στο χωριό της καταγωγής του, κάπου στην Κρήτη. Ερημιές, άγρια ζώα, μανιακοί με όπλα... Όχι, δεν είχε πάει στα Ζωνιανά, απλά πέρασε τον περισσότερο χρόνο των διακοπών του στα capital wastelands του Fallout 3!

Καλό φθινόπωρο... ΔΕΝ θα ήταν. Με την επιβίβαση του στο πλοίο της επιστροφής, και με το χαρακτηριστικό σφύριγμα αναχώρησης, ο Ερμόλαος ένοιωσε... ακόμα και το παντελόνι του να τραντάζεται. Εντάξει, στεκόταν αρκετά κοντά στην καμινάδα, και ήταν συγκινημένος που άφηνε τις χάρες του νησιού (και τι χάρες - δίμετρες με... οικονομική κρίση στο ύφασμα) αλλά όπως υποψιάστηκε το τράνταγμα ήταν απλά η δόνηση του κινητού.

- ΕΜ: Ομπρός...
- ΕΔ: Μη μου λες εμένα ότι είμαι χοντρός! Δεν φτάνει που έχει πέσει πάλι το σύμπαν στην εταιρεία και δεν θα μπορεί να δουλέψει άνθρωπος τη Δευτέρα... Τι θα τους πεις για να απολογηθείς όταν θα έρθουν όλοι από τις διακοπές τους με όρεξη για δουλειά;
- ΕΜ: Αφεντικό εσύ είσαι; Πρώτον το ερώτημα είναι αν εκείνοι θα έχουν την παραμικρή όρεξη να πουν έστω και καλημέρα, ή ακόμα και αν θα θυμούνται τη διάταξη του πληκτρολογίου. Δεύτερον, δεν σε είπα χοντρό.
- ΕΔ: Α, χαίρομαι που πιστεύεις ότι διατηρούμαι σε φόρμα. Είναι σημαντικό, ξέρεις, για την αυτοπεποίθηση μου.
- ΕΜ: Όχι, απλά δεν σε είπα χοντρό...
- ΕΔ: ...
- ΕΜ: Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι αφεντικό; Παρ’ όλο που βρίσκομαι στη μέση του πελάγους, χωρίς 3G, και η σύνδεση μέσω WiFi κοστίζει περισσότερο από όσο αν αγόραζα δικό μου εξοπλισμό και τον εγκαθιστούσα στην καμπίνα;
- ΕΔ: Ναι, να μπεις στο δίκτυο μας μέσω αυτού του βιπιέ και να μου πεις γιατί δεν μπορώ να πάρω mail. Εντάξει, αφού τα φέρνεις συνέχεια τόσο δύσκολα μη συνδεθείς ούτε μέσω 3G ούτε μέσω WiFi.
- ΕΜ: Μέσω μίας σειράς περιστεριών ίσως...
- ΕΔ: Τι περιστέρια μου τσαμπουνάς; Γλάρους δεν έχει στη θάλασσα; Μου φαίνεται ότι κοπάνησες πολλές τσικουδιές... Κοίτα να συνέλθεις και γρήγορα!
- ΕΜ: (αρχίζοντας να νοιώθει τη ζάλη ολόκληρου μπουκαλιού τσικουδιάς - και ας μην είχε πιεί γουλιά) Χμφ... Τι είναι τόσο σημαντικό που απαιτεί την πρόσβαση μου μέσω VPN και δεν μπορεί να περιμένει μέχρι να μπαρκάρει το πλοίο στη θάλασσα του Πειραιά;
- ΕΔ: Βρε σου λέω ότι δεν έχω πάρει ούτε ένα mail από τότε που κλείσαμε για διακοπές. Και καλά όλοι αυτοί οι ρέμπελοι από τις εταιρείες του χώρου μας. Αλλά δεν έχω νέα ούτε από εκείνες τις ευγενικές κοπέλες που μου υπόσχονται... *γκούχ* τέλος πάντων διάφορα ωραία πράγματα.
- ΕΜ: Χμμμ, δηλαδή ούτε spam... Καλά μάλλον θα έχει πέσει καμιά υπηρεσία. Θα το δω το βράδυ, όταν θα φτάσω σπίτι, εντάξει;
- ΕΔ: Εεε... εντάξει, εντάξει! Κλείνω τώρα γιατί μόλις μου θύμησες ότι έχω αφήσει μία υπηρέτρια να με περιμένει πεσμένη στα τέσσερα...

Αυτή ήταν η πρώτη συνομιλία της νέας εργασιακής χρονιάς με τον κύριο Έκο Δεδίνο, η οποία ξεκίνησε χαλαρά για τον Ερμόλαο και αγχωμένα για το αφεντικό, όμως τελείωσε αγχωμένα για τον Ερμόλαο και (οπωσδήποτε) χαλαρά για το αφεντικό.

Δευτέρα λοιπόν, και ήρθε η ώρα να κερδίσει ο Ερμόλαος το μεροκάματο, χωρίς καθυστέρηση, αφού αντί για VPN φρόντισε το σαββατοκύριακο να ασχοληθεί με το τελευταίο expansion του Fallout 3! Μπαίνει στην εταιρεία, πατάει το κουμπί κλήσης του ασανσέρ, θυμάται ότι δεν λειτουργεί (το κουμπί, όχι το ασανσέρ) ανεβαίνει στον 1ο όροφο (όχι για να πάρει το ασανσέρ, επειδή εκεί ήταν ο προορισμός του - ναι, βαριέται ΤΟΣΟ πολύ, έχετε πρόβλημα;), λέει «καλημέρα», τρώει πράγματα στο κεφάλι, λέει «καλό χειμώνα», τρώει πιο βαριά πράγματα στο κεφάλι, βλέπει τη σκηνή το αφεντικό και τους βάζει τις φωνές για να σταματήσουν (τουλάχιστον για όσο χρειάζεται το κεφάλι του ο Ερμόλαος ώστε να λύσει το πρόβλημα).

- ΕΜ: Λοιπόν, αφεντικό, εγώ πάω να δω τι συμβαίνει με τον server, εντάξει;
- ΕΔ: Τι εντάξει βρε; Εκεί που πας δεν είναι ο server, είναι η τουαλέτα!
- ΕΜ: Α, καλά, μη συγχύζεσαι, είμαι λίγο ζαλισμένος από τα πράγματα που μου πέταξαν στο κεφάλι. Πάντως μείνε ήσυχος, θα το φτιάξω. Είμαι τεχνικός εγώ, ναι.
- ΕΔ: Άμα δεν το φτιάξεις... θα σε φτιάξω εγώ!

- ΕΜ: (στο σωστό δωμάτιο, επιτέλους) Χμμμ, εκ πρώτης όψεως όλα φαίνονται εντάξει, αλλά...
- Γ.Γ.: Ερμόλαεεεεεε... γιατί δεν μπορώ να πάρω mail;

Τον ειρμό της σκέψης του Ερμόλαου (πριν καλά καλά αυτή ξεκινήσει) διέκοψε ο Γιαννάκης Γιαγκούλας, ο γενικός διευθυντής.

- ΕΜ: Γιατί έχουμε κάποιο πρόβλημα Γιαννάκη, με το οποίο ασχολούμαι αυτή τη στιγμή. Θα σε ειδοποιήσω όταν λυθεί.
- Γ.Γ.: Όχι, στο λέω γιατί δεν μπορώ ούτε να στείλω.
- ΕΜ: Ναι, και αυτό το ξέρω. Είναι μέρος του προβλήματος. Το λύνω.
- Γ.Γ.: Α, και πόσο θα πάρει αυτό;
- ΕΜ: Όσο χρειαστεί, συν την ώρα που μου τρως χωρίς λόγο!
- Γ.Γ.: Καλά ντε, δεν χρειάζεται να είσαι μες στα νεύρα... Δεν χαλάρωσες καθόλου στις διακοπές;
- ΕΜ: Ναι, φυτεύοντας σφαίρες στα κεφάλια κάτι τύπων, στο Fallout.
- Γ.Γ.: (χωρίς να έχει καταλάβει, αλλά με άσχημο προαίσθημα) Εεε... να σε αφήσω τότε να δουλέψεις.

- ΕΜ: Λοιπόν, οι υπηρεσίες είναι ανεβασμένες αλλά... ΩΧ! ΌΛΕΣ οι βάσεις του Exchange είναι κατεβασμένες.
- Α.Σ.: Ερμόλαεεεεεε... Γιατί η φιλενάδα μου δεν μπορεί να μου στείλει ένα video με το νέο της γατάκι;

Δεύτερη διακοπή, εντός ολίγων λεπτών μάλιστα, από την ξανθιά διαφημίστρια, Αουρόρα Στασύννεφα.

- ΕΜ: (αρχίζοντας να αγχώνεται) Γιατί έχει πρόβλημα ο mail server. Δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε να στείλουμε mail. Το ξέρω. Το αντιμετωπίζω.
- Α.Σ.: (μασώντας τσίχλα, με προφανή έλλειψη συναίσθησης της κατάστασης) Α, και πότε δηλαδή θα ξανά ‘χουμε mail;
- ΕΜ: Άγνωστο. Ελπίζω σύντομα, αν και όπως πάνε τα πράγματα, δεν το βλέπω!
- Α.Σ.: (συνεχίζοντας το ενοχλητικό μάσημα τσίχλας) Α... κι εγώ τι θα πω στη φίλη μου όταν με πάρει τηλέφωνο να μιλήσουμε για το γατάκι;
- ΕΜ: Το Google είναι φίλος σου. Το ίδιο και το Gmail. Και ΜΗΝ ξανακούσω ότι χρησιμοποιείς το εταιρικό mail για βλακείες, γιατί θα σε βάλω να αυτοκτονήσεις με τσίχλες!
- Α.Σ.: (καταπίνοντας την τσίχλα) Καλά μωρέεεεεε... Αλλά ποιοι είναι αυτοί οι φίλοι μου που δεν τους ξέρω ούτε εγώ;
- ΕΜ: ......
- Α.Σ.: Είσαι στις κακές σου σήμερα, φεύγω πριν επηρεαστεί το τσι μου.

- ΕΜ: Λοιπόν, έχουμε και λέμε, υπηρεσίες επάνω, βάσεις κάτω... Το restart δεν βοήθησε. Ας ξεκινήσουμε το troubleshooting. Χώρος στο master partition, χώρος στο partition των βάσεων, πιθανό conflict με antivirus...
- Τ.Τ.: Ερμόλαεεεεεε... Τι θα γίνει επιτέλους με αυτό το mail; Κάθε λίγο και λιγάκι θα πέφτει;

Διακοπή #3 από την Τατιάνα Ταλέντου, αυτή τη φορά, υπεύθυνη web content της εταιρείας.

- ΕΜ: (σκέφτεται: !@#$%^&*) Όχι, αλλά κάθε μία στο τόσο δικαιούται και αυτό να πέφτει...
- Τ.Τ.: Άχουουου, εξυπνάδες... Το mail μόνο δεν βλέπω να φτιάχνεις. Δεν θα κάνουμε δουλειά πάλι σήμερα;
- ΕΜ: Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, αλλά εγώ δεν βλέπω να κάνω δουλειά. Και αν δεν κάνω εγώ τι δική μου, δεν θα κάνετε ούτε εσείς τη δική σας! Σταματήστε να μου λέτε ένας-ένας ότι δεν έχουμε mail. Το ξέρω. Ο @#$%^&-administrator είμαι... Αν δεν το ξέρω εγώ τότε ποιος θα το ξέρει; Όταν το φτιάξω, θα σας το πω. Δεν θα το κρατήσω μυστικό!
- Τ.Τ.: Καλά, καλά, μη συγχύζεσαι. Μια κουβέντα σου είπαμε, εκατό είπες. Με τόση πολυλογία πως να συγκεντρωθείς; Και ύστερα σου φταίμε εμείς...
- ΕΜ: (σκέφτεται: !@#$%^&*) ......

Μετά από αρκετή ώρα, κατά την οποία παραδόξως δεν χρειάστηκε να επαναλάβει το διάλογο της ημέρας, ο Ερμόλαος είναι πλέον για τα καλά «χωμένος» στις λειτουργίες του System Manager και στις παραμέτρους του ESEUTIL.

- ΕΔ: Ερμόλαεεεεεε...

Την ψευδαίσθηση ότι θα τον άφηναν σε ησυχία για να κάνει τη δουλειά του, κατέρριψε ο κ. Έκο Δεδίνο.

- ΕΜ: Παρακαλώωωωωω...
- ΕΔ: Όχι, εγώ παρακαλώ να ανοίξει επιτέλους κανονικά το Outlook, αλλά δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ.
- ΕΜ: Πάλι καλά, γιατί θα μπορούσε να είναι ένα φορτηγό τρένο που έρχεται καταπάνω σου, όπως λένε και οι Metallica...
- ΕΔ: Metallica...; !!! Τραγούδια ακούς τόση ώρα, γι’ αυτό δεν έχει γίνει τίποτα; !!!
- ΕΜ: Τι...; Όχι βέβαια, απλά είπα ένα αστείο για να...
- ΕΔ: Αστείο; !!! Εδώ καιγόμαστε κι εσύ έχεις όρεξη γι’ αστεία; !!!
- ΕΜ: Όχι αφεντικό, δεν έχω όρεξη...
- ΕΔ: Τι θα πει δεν έχεις όρεξη; !!! Δουλειά δεν κάνουμε μόνο όταν έχουμε όρεξη... Τι είσαι, δοκιμαστής φαγητών;
- ΕΜ: ......
- ΕΔ: Και πείνασα κιόλας τώρα που λέμε για φαγητά... Στο μεταξύ έλα στο γραφείο μου αμέσως!

Αυτή τη στιγμή θα μπορούσαν να κατακλύζουν τον Ερμόλαο αναμνήσεις από το σχολείο, όμως δεν τον είχαν φωνάξει ποτέ στο γραφείο του διευθυντή. Σε κάθε περίπτωση, τα ακόλουθα γεγονότα θα αποτελούσαν αφορμή για διασυρμό του σχολείου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Ή έστω στα μεσημεριανάδικα...

- ΕΔ: (ακουμπώντας τα δύο χέρια στο γραφείο, και έχοντας το βλέμμα του Worf από το Star Trek) Λοιπόοοννν... τι γίνεται; Ασχολείσαι με το πρόβλημα εδώ και 3 μέρες και ακόμα δεν το έχεις λύσει.
- ΕΜ: Εεε... βασικά ΕΣΥ ασχολείσαι με το πρόβλημα εδώ και 3 μέρες. Εγώ σήμερα ξεκίνησα να ασχολούμαι, θυμάσαι;
- ΕΔ: (άφωνος) ......
- ΕΜ: Ναι... δεν υπάρχει όμως λόγος να κολλάμε σε κάτι πράγματα μικρά. Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι, διαπίστωσα ότι ο mail server έχει σοβαρό πρόβλημα.
- ΕΔ: Βρε γι’ αυτό σε πληρώνω; Αυτό το κατάλαβα κι εγώ, και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να φάω 3 ώρες... Το θέμα είναι πως θα το λύσουμε το πρόβλημα!
- ΕΜ: Λοιπόν, πρώτα πρέπει να σου εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει.
- ΕΔ: Θα καταλάβω τίποτα;
- ΕΜ: Πιθανότατα όχι, αλλά έτσι είναι το εθιμοτυπικό. Λοιπόν, οι βάσεις δεδομένων του Exchange έχουν χαλάσει.
- ΕΔ: (αρχίζοντας να ιδρώνει) Έχουν χαλάσει; Ελπίζω η επόμενη κουβέντα που θα βγει από το στόμα σου να είναι ότι μπορείς να τις φτιάξεις!!!
- ΕΜ: Όχι, η επόμενη κουβέντα μου θα είναι ότι ΙΣΩΣ μπορώ να τις φτιάξω.
- ΕΔ: (αποκτώντας μία επιπλέον ρυτίδα) Έστω! Πήγαινε λοιπόν να τις φτιάξεις.
- ΕΜ: Μα δεν στα είπα όλα ακόμα. Η διαδικασία επιδιόρθωσης θα διαρκέσει τουλάχιστον δύο ώρες για κάθε βάση.
- ΕΔ: (εμφανίζοντας γκρίζα μαλλιά) Ε, τότε βιάσου, τι στρογγυλοκάθεσαι;
- ΕΜ: Για να ξεκινήσει καν η διαδικασία χρειάζομαι 120 GB άδεια στον server. Για να γίνει αυτό πρέπει να μεταφέρω προσωρινά τα δεδομένα του server σε network storage μέσω ethernet. Αυτό από μόνο του θα διαρκέσει μέχρι το βράδυ. Μετά, το repair κάθε μίας από τις 4 βάσεις θα διαρκέσει τουλάχιστον 2 ώρες.
- ΕΔ: (πάει να μιλήσει) ...
- ΕΜ: Α, και φυσικά μέχρι τότε οι χρήστες δεν μπορούν να δουν τα mail τους, ούτε να πάρουν νέα mail, ούτε να στείλουν mail.

Οι γκρίζες τρίχες του αφεντικού έγιναν πλέον λευκές. Το βλέμμα του Worf έχει αλλάξει σε αυτό ενός γηραιού amish που διαβάζει για πρώτη φορά το κάμα σούτρα. Προσπαθεί να σκεφτεί τι θα μπορούσε να πει. Σκέφτεται πολλά, αλλά κυρίως τη συμβουλή του γιατρού να μη συγχύζεται. Σκέφτεται να πλακώσει στις μπουνιές το γιατρό για να νιώσει καλύτερα. Εντάξει, ο στόχος του ήταν ο Ερμόλαος, αλλά ο γιατρός πρώτον του κοστίζει περισσότερα και δεύτερον δεν έχει καμία πιθανότητα να φτιάξει τον Exchange.

Τις επόμενες ώρες ο Ερμόλαος επιδόθηκε σε ένα μαραθώνιο επιδιόρθωσης του Exchange. Και το πήρε στα πολύ σοβαρά. Να φανταστείτε δεν είχε ούτε όρεξη για World Of Warcraft ενώ επιδιορθώνονταν οι βάσεις. Μετά από ένα ξεγυρισμένο ξενύχτι (ούτε σε στριπτιτζάδικο δεν είχε κάτσει ποτέ τόσο πολύ), και ένα σεβαστό αριθμό αποτυχιών, τελικά έφερε τις βάσεις του Exchange σε κατάσταση λειτουργίας.

Την επόμενη μέρα...

- ΕΜ: (εν μέσω μακρόσυρτου χασμουρητού) Καλημέρα αφεντικό. Τα κατάφερα! Το έφτιαξα...
- ΕΔ: (φουσκωμένος από υπερηφάνεια - και από τα παϊδάκια που τσάκισε το βράδυ) Μπράβο παιδί μου! Το ήξερα ότι υπήρχε κάποιος λόγος που σε προσέλαβα. Για να δούμε... Χμμμ, τέλεια. Άρχισαν να έρχονται νέα mail, μπορώ να στείλω και πάλι mail, μπορώ ακόμα και να ανοίξω τα παλιά μου mail. Όμως... γιατί δεν ανοίγει αυτό το attachment;
- ΕΜ: Τι τύπος αρχείου είναι; Μήπως είναι συμπιεσμένο; Μήπως δεν έχεις την κατάλληλη εφαρμογή για να το ανοίξεις; Μήπως είχε ιό και το έκοψε το antivirus; Μήπως η ονομασία του περιέχει άκυρους χαρακτήρες;
- ΕΔ: Αυτή η ικανότητα σου να δημιουργείς περισσότερες ερωτήσεις αντί να δίνεις απαντήσεις... Αν ήξερα θα έκανα εγώ τη δουλειά σου, και θα έπαιρνα και το μισθό σου.
- ΕΜ: (μέσα από τα δόντια του) Ναι, αλλά σιγά μην άντεχες να είχες εσένα για αφεντικό!
- ΕΔ: Τι μουρμουρίζεις πάλι;
- ΕΜ: Εεε... λέω ότι δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Ίσως παρουσίασε κάποιο πρόβλημα το συγκεκριμένο μήνυμα. Γίνεται καμιά φορά.
- ΕΔ: Τέλος πάντων, άντε για ένα μήνυμα δεν θα το κάνουμε θέμα. Για να δούμε κανένα άλλο... Βρε σύ! Ούτε αυτό το attachment ανοίγει... Ούτε εκείνο... Ούτε το άλλο!
- ΕΜ: (αλλάζοντας χρώματα από όλη την παλέτα της Adobe) Εεε... πόσα μηνύματα έχουμε περιθώριο μέχρι να το κάνουμε θέμα;
- ΕΔ: (αρχίζοντας να μοιάζει και πάλι με klingon) ......
- ΕΜ: Ναι... κατάλαβα. Θα το ελέγξω αμέσως.

Μετά από λίγη ώρα...

- ΕΜ: Χμμμ, τι στο όνομα του Arthas έχει γίνει πάλι; Αφού όλα δουλεύουν καλά. Τα δικά μου attachments δηλαδή γιατί ανοίγουν; ΓΚΛΟΥΠ!!! ΔΕΝ ανοίγουν! Τα mail μου... τα πολύτιμα μου! Μα γιατί; Λοιπόν... βαθιές αναπνοές. Τι @#$%^&* λέω; Δεν είμαι έγκυος, τεχνικός είμαι! Από την αρχή λοιπόν. Η διαδικασία επαναφοράς των βάσεων απαιτεί χώρο, σωστή χρήση των παραμέτρων του ESEUTIL, τα αρχεία των βάσεων... Α, ναι, και τα log files που λειτουργούν ως indexes για τα attachments. Χμμμ, που στον Diablo είναι αυτά; Στο Windows\System32... ΩΧ! Γιατί δεν είναι εδώ; Α, γιατί τα καθάρισε το utility αυτόματης συντήρησης επειδή τα αναγνώρισε ως παλιά logs.

Μετά από περισσότερη ώρα...

- Τ.Τ.: Ερμόλαε... Ερμόλαε! Τι έπαθες; Γιατί είσαι στο πάτωμα; Λιποθύμησες από την πείνα; Μην ανησυχείς, μπορείς να διακόψεις τη δίαιτα σου, δεν θα το πούμε πουθενά.
- Α.Σ.: Όχι, εγώ λέω ότι επηρεάστηκε αρνητικά από τη θέση του Υδροχόου. Μα δεν διαβάζει και αυτός ο άνθρωπος ένα ωροσκόπιο. Θα ήξερε ότι δεν πρέπει να βγει από το σπίτι σήμερα.
- ΕΜ: Σταματήστε τις βλακείες! Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα στη ζωή μου. Και διαβάζω ωροσκόπιο μόνο για να γελάω με τα άσχετα που γράφουν για το ζώδιο μου.
- Γ.Γ.: Ε, τότε γιατί έπεσες ξερός; Προσπαθείς να πάρεις αποζημίωση από εργατικό ατύχημα;
- ΕΜ: Όχι. Γιατί κατάλαβα πως ένοιωσαν οι άνθρωποι στα capital wastelands του Fallout μετά την πυρηνική καταστροφή.
- Γ.Γ.: Άντε πάλι με αυτό το Fallout... Μας έχεις πρήξει από εχθές!
- ΕΜ: Μην ανησυχείς Γιαννάκη... Είμαι αρκετά σίγουρος ότι δεν θα έχω την ευκαιρία να σας ξαναπρήξω. Χμ... από την άλλη ούτε εσείς θα μπορείτε πια να με πρήζετε. Τελικά ουδέν κακόν αμιγές καλού!

Αργότερα, στο γραφείο του αφεντικού, γεμάτος αυτοπεποίθηση...

- ΕΜ: Λοιπόν αφεντικό, βρήκα τι φταίει και δεν μπορείς να ανοίξεις τα attachments σου.
- ΕΔ: Τέλεια. Μήπως το έφτιαξες κιόλας ή ζητάω πολλά;
- ΕΜ: Όχι, δεν το έφτιαξα, ούτε και πρόκειται να το φτιάξω. Οι βάσεις έπαθαν ανεπανόρθωτη ζημιά και όλοι οι χρήστες έχασαν όλα τα attachments τους από την ημερομηνία ίδρυσης της εταιρείας μέχρι σήμερα.

Λίγο αργότερα...

- Τ.Τ.: Αφεντικό... Αφεντικό! Μα τι έπαθαν όλοι σήμερα και πέφτουν τέζα;
- Α.Σ.: Δεν καταλαβαίνω. Η θέση του Υδροχόου δεν θα έπρεπε να επηρεάζει το αφεντικό...
- Γ.Γ.: Ερμόλαε τι του έκανες; Δεν πιστεύω να τον ψυχοπλάκωσες με το Fallout!
- ΕΜ: Όχι, αλλά κάτι μου λέει ότι θα προτιμούσε το σενάριο της πυρηνικής καταστροφής από αυτό που συνέβη.
- ΕΔ: Τι έγινε; Είδα ένα τρομακτικό εφιάλτη. Ήρθε λέει ο Ερμόλαος στο γραφείο μου... Να τος! Το καλό που σου θέλω, πες μου ότι το κινητό σου έδειξε λάθος ημερομηνία και νόμιζες ότι σήμερα είναι Πρωταπριλιά.
- ΕΜ: Όχι βέβαια, έχω πλήρη συναίσθηση του χωροχρόνου. Όμως δεν με άφησες να τελειώσω. Τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά.
- ΕΔ: Ουφφφφφφ... Για πες λοιπόν, ποια είναι τα καλά νέα;
- ΕΜ: Μπορούμε να αποκαταστήσουμε τα δικά σου mail από ένα πρόσφατο cached mailbox.
- ΕΔ: Ωραία, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Άντε και με τρόμαξες!
- ΕΜ: Για σένα όχι. Όλοι οι υπόλοιποι όμως δεν έχουν αποθηκευμένο backup. Όντως όλοι οι χρήστες έχασαν όλα τα attachments τους. Εκτός από σένα φυσικά. Always look at the bright side of life!

Το τραπεζάκι μπροστά από το γραφείο του αφεντικού έσπασε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί η Αουρόρα Στασύννεφα, και να παραιτηθεί ο Ερμόλαος. Και εξηγώ. Το αφεντικό προσπάθησε να δώσει κουτουλιά στον Ερμόλαο. Ο Ερμόλαος προέτεινε το τραπεζάκι στο κεφάλι του αφεντικού. Το τραπεζάκι ράγισε στα δύο. Η ξανθιά διαφημίστρια επισήμανε στο αφεντικό ότι ένα σπασμένο τραπεζάκι αποτελεί κακό φενγκ σούι. Το αφεντικό της πέταξε το 17άρι laptop του. Η παραίτηση του Ερμόλαου δεν είχε καμία σχέση με το τραπεζάκι. Ούτε με τη διαφημίστρια. Απλά το αφεντικό του είπε ότι δεν θα μπορεί να παίζει World Of Warcraft μέχρι να φτιάξει τον mail server. Και αφού ο mail server δεν μπορεί να φτιαχτεί ποτέ ξανά, ο Ερμόλαος θα ήταν καταδικασμένος σε μία ζωή χωρίς Warcraft. Χειρότερα δηλαδή από τη ζωή στα capital wastelands του Fallout 3!

Δεν υπάρχουν σχόλια: